luni, 5 octombrie 2015

Un gand

Ma-ntreb, nu pot sa nu ma-ntreb...eu ma intreb mereu, o faceti si voi...intorc gandurile-n mine, le rasucesc, incerc sa le scot din mine si sa le privesc din departare ca sa le vad mai bine, apoi aburinde la intorn in mine si oftez (si-atunci nu dorm - petrec nopti albe) sau surad (si ma legan in vis ca pe-o barca unduitoare sub coroane de verde si scantei)...este masochism si bucurie ca simt, ca aud, ca gandesc...asadar ma gandeam, ma gandeam...ce imi da mie dreptul sa incerc un lucru, sa il gust pentru a vedea daca imi place si apoi sa il las neterminat...astfel in "ranesc" si il fac neutilizabil pentru o alta persoana care ar fi stiut/ putut sa se bucure de el pe de-a-ntregul....ce imi da dreptul sa "gust" o persoana pentru a vedea daca "papilele mele" simt bucurie, inspiratie...cred ca stiu raspunsul dar ma gandeam...Ma gandeam ca ne suntem datori sa fim fericiti, sa luptam pentru clipele de fericire mai ales ca a durut candva si o sa mai doara! so what?! ma gandeam ca uneori e nevoie sa gandim mai putin, sa calculam mai putin si doar sa traim lucrurile cum vin...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu